Prečo ?
Najčastejšou odpoveďou na túto otázku je, že by sa mal každý zamerať na hlavný predmet podnikania a vedľajšiu činnosť ponechať odborníkom. Vložením vedľajších činností do rúk poskytovateľa outsourcingu dochádza k zaisteniu trvalého rozvoja a zamerania spoločnosti na hlavný cieľ. Základným faktorom prečo by sa mal klient rozhodnúť pre outsourcing je skutočnosť, že klient má k dispozícii profesionálny servis s kvalitami, ktoré by z vlastných zdrojov získal s neporovnateľne vyššími finančnými nakladmi.
Rozsah činností :
– údržba a servis hardwaru
– údržba softwaru
– údržba a servis tlačiarní
– údržba a servis počítačovej siete
– záloha dát
– konzultačné a poradenské služby
– profilaktika počítačov a tlačiarní
– Hotline
Výhody IT outsourcingu :
1. Z hľadiska financií znamená outsourcing IT prínos vďaka zníženiu nákladov na manažment,· koordináciu· a odstránenie skrytých nákladov, znižovanie celkových výdajov na IT. Je potrebné si taktiež uvedomiť, že nie všetko je len o cene a preto treba pozerať aj na kvalitu služieb.
2. Poskytovateľ outsourcingu sa u zákazníkov stretáva s desiatkami problémov, pričom dochádza k vzájomnej výmene skúseností. Súčasné informačné systémy sú natoľko rozsiahle a zložité, že nie je možné zvládnuť ich rozvoj a údržbu jedným správcom siete.
3. Celoročná dostupnosť (bez dovoleniek a práceneschopnosti).
4. Zákazník nemusí mať vlastných pracovníkov pre všetky služby.
5. Poskytovateľ služieb je schopný flexibilnejšie reagovať na nové požiadavky svojich zákazníkov na základe skúseností a know-how. Zákazník
nenesie riziko sám, zdieľa ho s poskytovateľom. Nakoľko
poskytuje it outsourcing i ďalším zákazníkom, má obvykle
väčšiu základňu zdrojov a môže lepšie preklenúť a riešiť
krízové situácie.
6. Zákazník udržiava neustály krok s najnovšími
technológiami.
Ak Vás naša ponuka zaujala, prosím kontaktuje nás.
Osobne Vás navštívime a pripravíme ponuku služieb
ušitú priamo na mieru a podľa Vašich požiadaviek.